دارو و درمان

درمان سریع تبخال لب با آنچه در خانه دارید!

۰ نظر

تبخال لب خود را با این روش ها به طور طبیعی وسریع درمان کنید

درمان تبخال لب راه و روش هایی دارد که با توجه به دلایل ایجاد تبخال باید انجام شوند تا به سرعت نتیجه آن ها ظاهر شود. بهترین و سریع ترین درمان تبخال بازهم در دل طبیعت نهفته است که در این بخش از سلامت نمناک به معرفی تمام آنها خواهیم پرداخت.

تبخال چیست و چرا ظاهر می شود؟

یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان می شود. ویروس هرپس سیمپلکس عامل بیماری تب خال در صورت، آلات تناسلی هر دو جنس، مغز، چشم و گاهی حتی فلج بل نیز می گردد.

درمان-تبخال-لب

۰ ۰

صحبت های تحریک کننده هنگام رابطه جنسی

۰ نظر

صحبت های تحریک کننده هنگام رابطه جنسی:

 اگه دوست دارید که جزء مردانی باشید که هیچ زنی توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را نداشته باشد مستلزمه دانش شما در جذب و تحریک جنسی می باشد که می بایست شما حرف های را پیش زمینه یک سکس ایده ال قرار بدهید ما از نظر روانشناسی نحوه گفتن و انتقال را بصورت خلاصه در زیر قرار داده ایم که با استفاده از شیوه بیان می توانید سریع به خواسته خود دست پیدا کنید !

صحبت های تحریک کننده هنگام رابطه جنسی

۰ ۰

درمان خشکی دهان

۰ نظر

علل خشکی دهان:

خشکی دهان یکی از علائمی است که ممکن است همۀ افراد را مبتلا سازد اما با افزایش سن، دهان بیشتر خشک می‌شود. برای رفع این اشکال، باید عواملی که در کم شدن بزاق دهان دخالت دارند را شناخت و دانست که چه طور می‌توان خشکی دهان را درمان کرد؟ و عوارض وابسته به سندروم دهان خشک کدامند؟
 اغلب اوقات، دهان افراد مسن خشک است . در واقع با افزایش سن، تولید بزاق به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.اغلب اوقات دهان افراد مسن خشک است، و احساس می‌کنند زبان شان حالت "چسبندگی" دارد.
اما این پدیده ممکن است با استفاده از برخی داروها (آنتی هیستامین ها، ضد افسردگی ها، آرام بخش ها، مسکن ها، داروهای فشار خون بالا، داروهای شیمی درمانی و...) تشدید شود، داروهایی که ممکن است برخی سالمندان هم زمان تعدادی از آنها را مصرف کنند؛ علاوه بر این باید برخی بیماری ها (سندروم دهان خشک، بیماری های خود ایمنی، بیماری پارکینسون، صدمات قلبی عروقی، بیماری آلزایمر، افسردگی، اضطراب و...) را نیز به عوامل خشکی دهان اضافه کرد.

۰ ۰

خطرات کمبود فریتین خون

۰ نظر

خطرات کمبود فریتین خون

فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.

Image result for ‫کمبود فريتين خون‬‎

۰ ۰

چند روش ساده برای رفع تشنگی در ماه رمضان

۰ نظر

چند روش ساده برای رفع تشنگی در ماه رمضان

 

رفع تشنگی و گرسنگی ماه مبارک رمضان راه و روشی اصولی را نیاز دارد تا در حین روزه داری ، بدن دچار کمبود و به دنبال ان مشکلات سلامتی به خصوص در بخش کلیه ها نشود.

Image result for ‫رفع تشنگی‬‎

۰ ۰

نشانه هایی که می گوید شپش دارید !

۰ نظر

نشانه هایی که به شما می گوید شپش دارید !

شپش سر یک انگل اجباری است که به ریشه موها‌ می‌چسبد، پس از لقاحی که شپش نر با ماده انجام می‌دهند، شپش ماده تخم‌های زیادی از خودش آزاد می‌کند که این تخم‌ها به وسیله یک ماده صمغی به سایه مو‌ها می‌چسبند به این تخم‌ها رشک یا تخم نارس شپش می‌گویند.

شپش-موی-سر

۰ ۰

علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله

۰ نظر

علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری

نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.

دختر-بودن-جنین-در-بارداری

 

۰ ۰

باید ها و نبایدها برای خانم هایی که کیست تخمدان دارند

۰ نظر

کیست تخمدان چیست؟ چه علائمی دارد و چطور درمان می شود؟

کیست تخمدان یکی از رایج ترین انواع تومور در زنان است. گزارش شده است که کیست تخمدان حدود 80٪ تومور های سرطانی را تشکیل می دهد. کیست های تخمدانی کیست هایی هستند که حاوی مایع می باشند ، این کیست ها در داخل تخمدان های زن رشد می کند.کیست تخمدان

این کیست ها ممکن است ارگانیسم های جدیدی باشند که با سندرم تخمدان های طبیعی متفاوت هستند، یا آنها مایع هایی هستند که کیست در تخمدان ایجاد می کنند. کیست تخمدان می تواند از بافت تخمدان یا از بافت های دیگر اندام های بدن ایجاد شود. اندازه این کیست ها از چند میلی متر تا چند سانتیمتر است، اما از 7 سانتی متر بیشتر نیست.

۰ ۰

عواقب منفی ارائه متادون در داروخانه‌ها

۰ نظر

مجتبی غالبی، رئیس کانون سراسری انجمن‌های مراکز درمان اعتیاد کشور درباره مصوبه اخیر یکصد و سی و ششمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: بر اساس این مصوبه متادون یا داروی مربوط به معتادان باید از طریق داروخانه‌ها توزیع شود و آموزش‌های روانشناسی و مشاوره‌ای و اقدامات درمانی از طریق مراکز درمان اعتیاد انجام گیرد که این مسئله می‌تواند مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد.

تصویر عواقب منفی ارائه متادون در داروخانه‌ها

۰ ۰

علائم کبد چرب | تشخیص کبد چرب؟

۰ نظر

علائم کبد چرب

چگونه بیماری کبد چرب را تشخیص دهیم

متاسفانه این بیماری علائم خاصی ندارد. علائم کبد چرب ناپیدا است. این بیماری به صورت خاموش بوده در مواردی که کبد دچار التهاب و آسیب بافت کبدی صورت می شود علائم خود را نشان می دهد. یکی از علائم آن درد مبهم در ناحیه ربع (یک چهارم) فوقانی راست شکم حس می گردد و در موارد شدید تر باعث عوارض پوستی مانند التهابات پوستی، خارش و زخم های نابجا، خونریزی های زیر پوستی و کبودی خود را نشان می دهد.

Image result for ‫کبد چرب‬‎

۰ ۰